27.11.2019 Info za učesnike fotomaratona

Dodatne informacije za učesnike fotomaratona

Učesnici 24H NOVOSADSKOG FOTOMARATONA postavili su nam brojna pitanja. Pokušaćemo da damo odgovore na ona koja se najčešće ponavljaju:

1. Šta obuhvata cena kupona od 1590,00 dinara?


Cena obuhvata jedan crno-beli film, uslugu razvijanja tog filma, skeniranja filma, isporuku fotografija na mail i nakon toga izradu jedne fotografije (koju odabere učesnik) za učešće na izložbi. Dakle, uplatom, 1590 dinara, Vi dobijate sve što je gore navedeno.

2. Da li mogu kupiti dva ili više kupona?


Da, možete kupiti 2 ili više kupona. Broj kupona nije ograničen po osobi. Ako kupite npr. 5 kupona dobijate 5 filmova, 5 razvijanja, 5 skeniranja i 5 fotografija na izložbi. Kupon možete nekom i pokloniti, ali nam na dan početka maratona obavezno morate dati sve neophodne podatke o toj osobi.

3. Da li mogu doneti svoj film na fotomaraton?


Da, možete, ALI… U tom slučaju plaćate kupon za učešće 1590,00 dinara i dobijate film kao i svi ostali učesnici. Obzirom da u tom slučaju donosite svoj film, dodatno plaćate razvijanje i skeniranje po redovnom cenovniku, a dobijate i razvijanje i skeniranje filma koji ste dobili od nas. Zašto to? Zato što nam je želja da svi učesnici dobiju isti film i imaju iste polazne uslove na maratonu. Iznad svega, ovaj događaj je zamišljen kao druženje, ne kao takmičenje ili nadmetanje ko ima bolju opremu i materijal. 

4. Gde i kada počinje maraton?

24H NOVOSADSKI FOTOMARATON se održava u Novom Sadu, kako mu i ime kaže, ali nije ograničen samo na žitelje ovog grada. Maraton počinje u subotu 14. decembra u 12h u prostorijama Kulturnog centra „LAB“ u ulici Dr Hempta br 2.


5. Da li i zašto moram da prisustvujem početku maratona?


Da, jer u suprotnom to nije maratnon, nego individualno fotografisanje po Novom Sadu. Takođe, na samom početku maratona biće Vam objašnjenji uslovi daljeg učešća, kao i dodatni detalji vezani za događaje koji slede nakon fotografisanja. Ovo je ujedno prilika da se svi i upoznamo.

6. Da li lično moram da predam filmove u nedelju 15. decembra na razvijanje?

Ne, to može činiti neko umesto Vas, ali to mora biti učinjeno tog dana. Film/ovi moraju biti predati u nedelju 15. decembra u 12h (mesto na kom se filmovi predaju je Kulturni centar „LAB“). Time se stvaraju jednaki uslovi za sve – svi će imati za fotografisanje. Naknadna dostava filmova bi značila da je neko imao priliku duže da fotografiše i to ne bi više bio jedan zajednički događaj koji podjednako traje za sve.

7. Šta ako se razbolim na dan maratona?


U tom slučaju možete nekom ustupiti svoj kupon, možete ostvariti povraćaj novca ili iskoristiti usluge razvijanja i skeniranja kod nas. O tome opširnije pročitajte ovde. Ako ustupate kupon, obavezno nam javite kome je ustupljen.

8. Da li mogu da se prijavim nakon 5. decembra ?

Za sada ta opcija nije moguća, jer će materijal za učesnike biti poručen već sledećeg radnog dana i kod nas će stići tačno onoliko filmova koliko je prijavljenih učesnika.

9. Koji je rok za uplatu?

Rok za plaćanje je 6. decembar 2019. u 12h. Svi poručeni kuponi koji nisu plaćeni do tada, smatraće se nevažećim, jer će materijal za učešće biti poručen tog dana. Naknadno poručivanje filmova za učesnike nećemo vršiti.


Ukoliko imate dodatnih pitanja, postavite ih na maraton@filmfoto.rs
Odgovore na najrelevantnija pitanja dodaćemo na ovoj stranici.

Tagged on: